Medewerker ICT
Huizer Museum
Medewerker ICT

In het Huizer Museum vertellen we de verhalen over de geschiedenis van Huizen en van de regio. In onze educatieprogramma’s, wandelingen en rondleidingen besteden we aandacht aan de thema’s wonen, kleding, zuiderzee, erfgooiers, industrie en omgeving. Als medewerker ICT bent u een van de schakels die het ICT systeem feilloos laat werken. Komt u ons team versterken?

Werkzaamheden

Binnen de werkgroep ICT zoeken we uitbreiding op diverse terreinen:

  • Beheerder museum database – u helpt bij het onderhoud van het databaseprogramma (Atlantis), waarmee het museum haar collectie registreert. U maakt sjablonen voor rapporten en kent rechten toe aan gebruikers. Tevens ondersteunt u de gebruikers.
  • Helpdesk medewerker – u bent dé vraagbaak in het museum op het gebied van computers (+ Microsoft Office), netwerk en diverse apparatuur zoals kassa, scanners en techniek binnen de tentoonstelling en u ondersteunt de gebruikers daarbij.
  • Applicatie ontwikkelaar – u ontwikkelt en programmeert applicaties voor kantoor en internet. Daarnaast help u ook met applicaties voor tentoonstellingen, onderwijs- en museumprogramma’s.

Affiniteit met databases, programmeren en/of ondersteuning van vrijwilligers is gewenst.
De werkzaamheden kunt u in overleg bepalen.

Idee is om de groep vrijwilligers die zich hiermee bezighoudt, uit te breiden. Kent u mensen in uw netwerk met wie u deze taken graag samen oppakt. Meldt u dan gezamenlijk.

Dit bieden wij

Een aantal keren per jaar organiseren we een vrijwilligersbijeenkomst binnen het museum. Jaarlijks organiseren we een uitje.

Enthousiast geworden?

Stuur ons per e-mail een bericht en we nodigen u graag uit voor een kennismakingsgesprek.

Interesse? Neem contact op

Vrijwilligercoördinator:
coordinator@huizermuseum.nl
Telefoon: 035 5250223

Huizer Museum

www.huizermuseum.nl

Ook vrijwilliger worden?

Bekijk alle vacatures in de vacaturebank.